У Баштанці відкрито новий центр обслуговування клієнтів «Миколаївгаз»
28 грудня 2019 р. у Баштанці АТ «Миколаївгаз» відкрило сучасний Центр обслуговування клієнтів. Понад 20 тисяч споживачів газу Баштанського, Казанківського, Новобузького, Березнегуватського, Снігурівського районів відтепер зможуть саме тут вирішувати усі «газові» справи.
Задля зручності клієнтів новий Центр обслуговування розмістився у просторому приміщенні в середмісті Баштанки по вул. Ювілейній, 84 (приміщення Пенсійного фонду).
Центр надає увесь комплекс послуг компанії в одному місці, в комфортних умовах. Клієнти зможуть тут отримати необхідні довідки та консультації по особовому рахунку, передати показання про спожитий газ, провести звірку та перевірити стан розрахунків, отримати технічні умови на приєднання до мереж тощо.
На відкриття завітали зі словами вдячності про турботу та сучасний формат обслуговування споживачів газу міський голова Іван Рубський та голова райдержадміністрації Олександр Славінський.
«Сьогодні приємна подія ‒ відкриття третього в Миколаївській області Центру обслуговування клієнтів. Компанія «Миколаївгаз» створює такі центри обслуговування по всій Миколаївській області з думкою про наших клієнтів, задля їх комфорту та зручності», ‒ сказав головний інженер товариства Олексій Рубський.
«Якісний та швидкий сервіс – це наші основні пріоритети у роботі з клієнтами. Саме такий Центр обслуговування клієнтів дає змогу пришвидшити обмін інформацією із споживачами газу, створює комфортні умови, а також сприяє налагодженню діалогу між споживачами газу та нашими фахівцями», ‒ наголосив в. о. технічного директора АТ «Миколаївгаз» Сергій Мовчан.
Керівники міста та району ‒ Іван Рубський та Олександр Славінський ‒ подякували компанії «Миколаївгаз» за своєрідний новорічний подарунок нашим жителям та за створення належних умов для надання послуг населенню. Адже це головне завдання влади.
Баштанський ЦОК виконаний у кращих традиціях компанії, з турботою про споживача. Зручний та сучасний, світлий, просторий та комфортний. Обладнаний необхідною комп’ютерною та побутовою технікою, сучасними меблями.
З роботою центру присутніх ознайомила начальник клієнтського сервісу Мар’яна Жовнерик. Так, першим споживачів зустрічатиме адміністратор зони ресепшн. Він надасть консультації із загальних питань та допоможе провести оплату через платіжний термінал, який днями встановлять у залі. Додатково обслуговують споживачів два кваліфікованих оператори. А ще – створені комфортні умови перебування у зонах очікування, що задовольняють усі потреби відвідувачів.
Зала для прийому клієнтів виконана у форматі відкритого простору ‒ «Оpen space». Є достатня кількість місць для очікування, вбиральня, кулер з водою, можливість скористатися послугами «Особистого кабінету». Для відвідувачів з дітьми обладнаний яскравий дитячий куточок.
В середньому за день двоє фахівців по роботі з клієнтами будуть обслуговувати близько 100 клієнтів. Очолив колектив центру Андрій Кузін.