До уваги жителів Баштанської ТГ: Мінцифри запустило Гід з державних послуг

Шановні жителі Баштанської територіальної громади!
Якщо ви не знаєте, де отримати державну послугу, які документи мати з собою та скільки часу на це потрібно? Гід з державних послуг на «Порталі Дія» підкаже. Цей Портал запустило Міністерство цифрової трансформації України.
Гід з державних послуг − це офіційне джерело інформації. Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1170 послуг − місце, строки, вартість, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес − усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна знайти на Гіді.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо ви не знайшли інформацію про послугу чи виявили помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком − і послуга обов’язково з’явиться на сервісі. Зворотний зв’язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.
Необхідну інформацію знайдете за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1oKL7wrwSYhoo5JU3JSwLywnD8gUUSzte
За матеріалами: https://diia.gov.ua/news/de-znajti-informaciyu-pro-vsi-derzhavni-poslugi
Новини на цю ж тему
Здійснюємо державну реєстрацію

Фіброгастродуоденоскопія – підготуйся правильно!

Проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу про дотримання правил благоустрою

Акції "Від дверей до дверей"

Повідомлення про намір КП «Добробут» здійснити зміну тарифів на послуги

Вимоги до роботи закладів громадського харчування в період карантину

Будні КП "Добробут"

Будні КП "Добробут"

До уваги населення!

Щодо змін цін на тепло, газ та його постачання

Графік прийому громадян у відділах (секторах) обслуговування громадян (сервісних центрах) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області з 8 по 24 січня 2021 року

Затверджено нові тарифи на послуги, які надає КП «Міськводоканал»

Шановні споживачі!

Графік тимчасових відключень електропостачання

Повідомлення про намір КП «Міськводоканал» Баштанської міської ради здійснити зміну тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Доповнено перелік адміністративних та нотаріальних послуг

Ліки поштою безплатно: як замовити

«Пакунок малюка» з 1 вересня трансформують у грошову виплату

До уваги підприємців та товаровиробників!

Виплати за рахунок коштів Фонду

Увага міська рада повторно оголошує конкурс

До уваги абонентів АТ "Миколаївгаз"!

Перелік способів комунікації головного управління пенсійного фонду України в Миколаївській області

До уваги жителів Баштанської міської об’єднаної громади

Виконком міської ради встановив нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів
Віртуальний інформаційно-сервісний центр «КОНСАЛТИНГ»

Роботи із благоустрою міста продовжуються, незважаючи на карантин

Отримати послуги з питань пенсійного забезпечення громадяни нашого міста та області можуть дистанційно

Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?

День відкритих дверей у відділі державної реєстрації

Акція «Від дверей до дверей»

Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину

Щира подяка за підтримку

Дорожні служби проводять роботи з дезінфекції об’єктів дорожньої інфраструктури

Дорожні служби проводять роботи з дезінфекції об’єктів дорожньої інфраструктури

Оплату за комунальні послуги НЕ СКАСОВАНО

Нові послуги від Укрпошти під час карантину

Користуйтеся Укрпоштою, не виходячи з дому

Влада відреагувала на звернення баштанчан
Добра справа
До уваги громади!

До уваги громади!

Продовжили роботу по плану з удосконалення послуг утримання і ремонту доріг
Робоча група розглянула коригування тарифів на послуги
Додаток «Дія»: як працює новий державний сервіс

Нові тарифи на газ: що змінилось?

До уваги споживачів газу!

У Баштанці відкрито новий центр обслуговування клієнтів «Миколаївгаз»
Капітальний ремонт ФАПу в с.Добре
Благоустрій автобусної зупинки

Пропозиції громадян посприяти вирішенню питань

Увага аварія на водоводі

Потреби місцевої громади

Покращення благоустрою міста та громади

Графік проведення виїзних прийомів

Засідання Клубу професіоналів

Подяка із скриньки скарг і пропозицій

У Новосергіївці відновлюється водопровід

Ми працюємо для Вас. Наша якість ‒ Ваша довіра

КП "Добробут" пропонує послуги з вивезення твердих побутових відходів

Стан реалізації проекту «Заміна насосного обладнання на свердловинах та запірної арматури в місті Баштанка та селах об’єднаної громади»
Відбулося засідання робочої групи щодо об’єктивного вивчення тарифів

Відбулося засідання робочої групи щодо об’єктивного вивчення тарифів
Баштанський районний сектор пробації: що це та для кого його послуги?

Звіт по опитуванню стосовно послуги утримання доріг у межах населених пунктів ОТГ

Звіт про опитування щодо якості послуги водопостачання в ОТГ

Запропоновані тарифи доопрацювуватимуть

Зустріч з активом села Христофорівка щодо постачання питної води
