Звіт про опитування щодо якості послуги водопостачання в ОТГ

З 30 січня по 8 лютого проводилося опитування щодо якості послуги водопостачання в ОТГ, позаяк у партнерстві з програмою USAID/DOBRE наша ОТГ обрала водопостачання як пріоритетну послугу для поліпшення.
В опитуванні взяли участь 243 респонденти. Отримали такі результати.
- Де ви живете?
a) Багатоквартирний будинок | 49 (20,2 %) |
b) Приватна оселя | 194 (79,8%) |
- Який тип джерела води ви використовуєте?
a) Індивідуальна свердловина (40-60 м) | 4 |
b) Вода, яку привозять у цистернах | 5 |
c) Центральне водопостачання | 161 |
d) Бутильована вода | 7 |
e) Колодязь | 23 |
- Чи ви задоволені поточним станом водопостачання?
a) Дуже задоволений (-а) | 37 |
b) Частково задоволений (-а) | 65 |
c) Скоріше незадоволений (-а) | 38 |
d) Дуже незадоволений (-а) | 100 |
e) Не знаю/ не можу сказати | 3 |
- Як ви можете оцінити якість води, якою користуєтесь?
a) Відмінно | 3 |
a) Добре | 28 |
b) Задовільно | 70 |
c) Незадовільно | 134 |
d) Важко відповісти | 8 |
5 . Чи готові ви платити за водопостачання?
a) Цілком готовий | 93 |
b) Готовий певною мірою | 91 |
c) Зовсім не готовий | 48 |
d) Не знаю/не можу сказати | 11 |
- Якщо водопостачання поліпшиться, скільки ви (ваша сім’я) готові платити за цю послугу – за 1 м³?
a) До 10 гривень за 1 м³ (поточний тариф) | 38 |
b) Від 10 до 15 гривень за 1 м³ | 56 |
c) Від 15 до 25 гривень за 1 м³ | 89 |
d) Понад 25 гривень за 1 м³ | 14 |
e) Важко відповісти | 44 |
* у дужках варто зазначити чинний тариф, наприклад:
- a) До 10 гривень за 1 м³ (поточний тариф)…
Стать опитуваних (вказує інтерв’юер)
Чоловіча | Жіноча |
77 (32,2%) | 162 (67,8%) |
Вік опитуваних (вказує інтерв’юер)
15-35 | 35-60 | 60 і старше |
58 (24,1 %) | 154 (63,9 %) | 29 (12 %) |
Населенні пункт та кількість опитуваних:
м. Баштанка ‒ 124
Добре ‒ 12
Новоєгорівка ‒ 14
Новопавлівка ‒ 26 + 3 Зелений Клин
Новоіванівка ‒ 28
Новосергіївка ‒ 26
Піски ‒ 3
Плющівка ‒ 5
Христофорівка ‒ 1
Явкине ‒ 1
Новини на цю ж тему
Обговорили інструменти залучення жителів постраждалих громад до процесу відновлення
Мобільний офіс – це ще один крок на зустріч жителям громади
У Баштанській громаді запрацював сервіс «Мобільний адміністратор»
Створено сервіс електронної черги для запису до відділу "Центр надання адміністративних послуг"
КП "Добробут" інформує
Повідомлення про зміну розрахункових рахунків у КП "Добробут"
Графік руху та години роботи пересувних відділень поштового зв’язку
Приймаємо пропозиції та зауваження
Звернення
Інформаційно-роз'яснювальна кампанія

Графік тимчасових відключень електропостачання в липні 2021

Запропоновано провести громадське обговорення
Шановні мешканці громади! До вашої уваги!

До уваги отримувачів житлових субсидій!

Проведено «День відкритих дверей» у КП «Міськводоканал»

День відкритих дверей у КП «Міськводоканал»

Графік тимчасових відключень електропостачання в червні 2021

Про намір здійснити коригування діючих тарифів на послуги з централізоване водопостачання та централізованого водовідведення

Про намір здійснити коригування діючих тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами ( вивезення рідких побутових відходів)

Графік тимчасових відключень електропостачання у травні 2021

Проведено «День відкритих дверей» у відділі ЦНАП

Приймаємо пропозиції та зауваження
День відкритих дверей у відділі ЦНАП

Про прийом громадян в умовах карантинних обмежень

З 01 квітня 2021 року змінено порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії

Гід з державних послуг – твій путівник у світі держпослуг

Вивіз сміття – це чистота та порядок у громаді!

Реалізується пілотний проєкт «Почуй мене»

Бібліотека - хаб проєкту Дія. Цифрова освіта

Здійснюємо державну реєстрацію

Фіброгастродуоденоскопія – підготуйся правильно!

Баштанська дитяча музична школа запрошує на навчання

Проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу про дотримання правил благоустрою

Акції "Від дверей до дверей"

До уваги жителів Баштанської ТГ: Мінцифри запустило Гід з державних послуг

Повідомлення про намір КП «Добробут» здійснити зміну тарифів на послуги

Вимоги до роботи закладів громадського харчування в період карантину

Ваша думка важлива для нас
Будні КП "Добробут"

Будні КП "Добробут"

Готові вислухати всі зауваження і пропозиції та знайти правильні рішення
До уваги населення!

Щодо змін цін на тепло, газ та його постачання

Графік прийому громадян у відділах (секторах) обслуговування громадян (сервісних центрах) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області з 8 по 24 січня 2021 року

Затверджено нові тарифи на послуги, які надає КП «Міськводоканал»

Шановні споживачі!

Графік тимчасових відключень електропостачання

Повідомлення про намір КП «Міськводоканал» Баштанської міської ради здійснити зміну тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Доповнено перелік адміністративних та нотаріальних послуг

Ліки поштою безплатно: як замовити

«Пакунок малюка» з 1 вересня трансформують у грошову виплату

До уваги підприємців та товаровиробників!

Виплати за рахунок коштів Фонду

Увага міська рада повторно оголошує конкурс

До уваги абонентів АТ "Миколаївгаз"!

Перелік способів комунікації головного управління пенсійного фонду України в Миколаївській області

До уваги жителів Баштанської міської об’єднаної громади

Виконком міської ради встановив нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів
Віртуальний інформаційно-сервісний центр «КОНСАЛТИНГ»

Роботи із благоустрою міста продовжуються, незважаючи на карантин

Отримати послуги з питань пенсійного забезпечення громадяни нашого міста та області можуть дистанційно

Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?

День відкритих дверей у відділі державної реєстрації

Акція «Від дверей до дверей»

Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину

Щира подяка за підтримку

Дорожні служби проводять роботи з дезінфекції об’єктів дорожньої інфраструктури

Дорожні служби проводять роботи з дезінфекції об’єктів дорожньої інфраструктури

Оплату за комунальні послуги НЕ СКАСОВАНО

Нові послуги від Укрпошти під час карантину

Користуйтеся Укрпоштою, не виходячи з дому

Технічні роботи на сайті!

Влада відреагувала на звернення баштанчан
Добра справа
До уваги громади!

До уваги громади!

Продовжили роботу по плану з удосконалення послуг утримання і ремонту доріг
Робоча група розглянула коригування тарифів на послуги
Додаток «Дія»: як працює новий державний сервіс

Нові тарифи на газ: що змінилось?

До уваги споживачів газу!

У Баштанці відкрито новий центр обслуговування клієнтів «Миколаївгаз»
Капітальний ремонт ФАПу в с.Добре
Благоустрій автобусної зупинки

Пропозиції громадян посприяти вирішенню питань

Увага аварія на водоводі

Потреби місцевої громади

Покращення благоустрою міста та громади

Графік проведення виїзних прийомів

Засідання Клубу професіоналів

Подяка із скриньки скарг і пропозицій

У Новосергіївці відновлюється водопровід

Ми працюємо для Вас. Наша якість ‒ Ваша довіра

КП "Добробут" пропонує послуги з вивезення твердих побутових відходів

Стан реалізації проекту «Заміна насосного обладнання на свердловинах та запірної арматури в місті Баштанка та селах об’єднаної громади»
Відбулося засідання робочої групи щодо об’єктивного вивчення тарифів

Відбулося засідання робочої групи щодо об’єктивного вивчення тарифів
Баштанський районний сектор пробації: що це та для кого його послуги?

Звіт по опитуванню стосовно послуги утримання доріг у межах населених пунктів ОТГ

Запропоновані тарифи доопрацювуватимуть

Зустріч з активом села Христофорівка щодо постачання питної води
