До уваги населення!

Ви можете змінити постачальника газу, обравши найбільш оптимальний для себе варіант та економити.
До обрання найбільш вигідної ціни ви можете скористатися сайтом «ГАЗОТЕКА» https://gasoteka.ua-energy.org. За допомогою цього ресурсу також є можливість змінити постачальника газу в режимі онлайн.
Також змінити постачальника ви може звернувшись до офіційних представництв обраної компанії. Дізнатись адреси офіційних представництв та перелік документів для переходу на вигідний тариф можна на сайті обраної компанії.
Порядок дій для зміни постачальника газу з використанням сервісу Газотека
- Обрати нового постачальника газу можливо, скориставшись сервісом Газотека (https://gasoteka.ua-energy.org).
- Подати заяву-приєднання встановленого зразка до нового постачальника.
Це можна зробити як на сайті нового постачальника, так і надіслати йому скановану/сфотографовану заяву на електронну скриньку.
Разом із заявою-приєднанням споживач пред’являє постачальнику:
- документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (паспорт), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);
- інші документи, які може вимагати постачальник (перелік яких має бути визначений на сайті такого постачальника). Наприклад, це може бути останній рахунок за розподіл або постачання газу.
Заяву також може подати й довірена особа власника приміщення, проте вона мусить мати оформлену належним чином довіреність.
- Очікувати повідомлення від нового постачальника про дату, з якої здійснюватиметься постачання природного газу.
Нова компанія має для цього термін до 20 днів, однак конкуренція вже змушує компанії реагувати швидше. Після завершення процедури зміни постачальника новий постачальник протягом трьох робочих днів письмово повідомляє побутового споживача про дату, з якої здійснюється постачання природного газу.
- Отримати остаточний рахунок від попереднього постачальника протягом шести тижнів.
Розрахуватись із попереднім постачальником упродовж десяти днів з моменту отримання рахунку. Якщо ж ви не погоджуєтеся із таким рахунком, тоді слід звернутися до суду.
Алгоритм дій при зміні постачальника газу при використанні сайту «ГАЗОТЕКА»
Для пошуку сайту «ГАЗОТЕКА» необхідно перейти за посиланням https://gasoteka.ua-energy.org
Якщо пошук постачальника буде здійснюватися на сайті «ГАЗОТЕКА», необхідно виконати наступні дії:
- на головній сторінці необхідно вказати поточний тариф, обравши газопостачальну компанію із запропонованого переліку, якщо компанія відсутня необхідно обрати «Я НЕ ЗНАЮ». Далі необхідно вказати об’єм річного споживання газу, після чого натиснути «ЗНАЙТИ»;
- на наступній сторінці з’явиться перелік постачальників газу з коротким описом щодо діючого тарифу на газ та умов оплати;
- після обрання найбільш привабливої комерційної пропозиції газопоcтачальної компанії необхідно натиснути «ПОДАТИ ЗАЯВКУ ОНЛАЙН». Далі споживачу буде запропоновано заповнити заявку, у яку необхідно буде внести його особові дані. Сформовану заявку необхідно буде підписати або електронним підписом (у разі наявності), або підписати власноруч («живим» підписом), роздрукувавши її;
- після того як заявку підписано, до неї необхідно додати наступні відскановані документи: паспорт, індивідуальний податковий номер, документ про право власності, остання платіжка за розподіл газу та/або постачання газу (вимоги до надання до пакету документів платіжок у всіх постачальників різні, але їх надання прискорить процес переходу до нового постачальника);
- далі повністю сформований пакет документів необхідно надіслати в електронній формі (відскановані копії) на електронну адресу газопостачальної компанії, що там зазначена;
- після того як документи відправлено, споживач чекає на підтвердження зміни постачальника від обраної ним газопостачальної компанії. Це може тривати до 20 днів.
Пакет документів на зміну постачальника газу можливо надіслати також і в паперовій формі. Для цього необхідно буде знайти поштову адресу обраної споживачем газопостачальної компанії на її офіційному сайті.
Порядок дій для зміни постачальника газу з використанням сайту PRIVAT24.UA
(питання-відповіді)
Для зміни постачальника газу необхідно:
- Подати заявку на сайті privat24.ua.
- Отримайте повідомлення про те, що ви клієнт компанії «Нафтогаз України».
Як стати клієнтом ГК «Нафтогаз України»?
Увійдіть у Приват24 (web) у розділ «Послуги» –> «Мої постачальники».
Заповніть заявку на приєднання та підпишіть її електронним цифровим підписом.
Чекайте на інформацію про приєднання в «Архіві заявок».
Що таке EIC-код?
EIC-код – це персональний газовий номер об’єкта газопостачання (точки обліку об’єкта газопостачання).
EIC-код містить 16 символів (літери та цифри). Наприклад, 56XM19A205987456.
Де знайти EIC-код?
В особистому кабінеті оператора ГРМ (облгазу) – розділ про особисті дані.
У договорі з постачання газу, якщо він у вас зберігається в паперовому вигляді (невід’ємною частиною договору є заява-приєднання, там має бути код);
У рахунку за розподіл газу (шукайте той, що був до червня 2020 року, бо після цієї дати не всі облгази зазначають ці дані).
Додатково.
Відсутність індивідуального газового лічильника не є перешкодою для зміни постачальника.
В разі зміни постачальника газу особа, яка має пільги чи субсидії в обов’язковому порядку повинна повідомити органи соціального захисту населення.
Новини на цю ж тему
Обговорили інструменти залучення жителів постраждалих громад до процесу відновлення
Мобільний офіс – це ще один крок на зустріч жителям громади
У Баштанській громаді запрацював сервіс «Мобільний адміністратор»
Створено сервіс електронної черги для запису до відділу "Центр надання адміністративних послуг"
КП "Добробут" інформує
Повідомлення про зміну розрахункових рахунків у КП "Добробут"
Графік руху та години роботи пересувних відділень поштового зв’язку
Приймаємо пропозиції та зауваження
Звернення
Інформаційно-роз'яснювальна кампанія

Графік тимчасових відключень електропостачання в липні 2021

Запропоновано провести громадське обговорення
Шановні мешканці громади! До вашої уваги!

До уваги отримувачів житлових субсидій!

Проведено «День відкритих дверей» у КП «Міськводоканал»

День відкритих дверей у КП «Міськводоканал»

Графік тимчасових відключень електропостачання в червні 2021

Про намір здійснити коригування діючих тарифів на послуги з централізоване водопостачання та централізованого водовідведення

Про намір здійснити коригування діючих тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами ( вивезення рідких побутових відходів)

Графік тимчасових відключень електропостачання у травні 2021

Проведено «День відкритих дверей» у відділі ЦНАП

Приймаємо пропозиції та зауваження
День відкритих дверей у відділі ЦНАП

Про прийом громадян в умовах карантинних обмежень

З 01 квітня 2021 року змінено порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії

Гід з державних послуг – твій путівник у світі держпослуг

Вивіз сміття – це чистота та порядок у громаді!

Реалізується пілотний проєкт «Почуй мене»

Бібліотека - хаб проєкту Дія. Цифрова освіта

Здійснюємо державну реєстрацію

Фіброгастродуоденоскопія – підготуйся правильно!

Баштанська дитяча музична школа запрошує на навчання

Проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу про дотримання правил благоустрою

Акції "Від дверей до дверей"

До уваги жителів Баштанської ТГ: Мінцифри запустило Гід з державних послуг

Повідомлення про намір КП «Добробут» здійснити зміну тарифів на послуги

Вимоги до роботи закладів громадського харчування в період карантину

Ваша думка важлива для нас
Будні КП "Добробут"

Будні КП "Добробут"

Готові вислухати всі зауваження і пропозиції та знайти правильні рішення
Щодо змін цін на тепло, газ та його постачання

Графік прийому громадян у відділах (секторах) обслуговування громадян (сервісних центрах) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області з 8 по 24 січня 2021 року

Затверджено нові тарифи на послуги, які надає КП «Міськводоканал»

Шановні споживачі!

Графік тимчасових відключень електропостачання

Повідомлення про намір КП «Міськводоканал» Баштанської міської ради здійснити зміну тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Доповнено перелік адміністративних та нотаріальних послуг

Ліки поштою безплатно: як замовити

«Пакунок малюка» з 1 вересня трансформують у грошову виплату

До уваги підприємців та товаровиробників!

Виплати за рахунок коштів Фонду

Увага міська рада повторно оголошує конкурс

До уваги абонентів АТ "Миколаївгаз"!

Перелік способів комунікації головного управління пенсійного фонду України в Миколаївській області

До уваги жителів Баштанської міської об’єднаної громади

Виконком міської ради встановив нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів
Віртуальний інформаційно-сервісний центр «КОНСАЛТИНГ»

Роботи із благоустрою міста продовжуються, незважаючи на карантин

Отримати послуги з питань пенсійного забезпечення громадяни нашого міста та області можуть дистанційно

Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію?

День відкритих дверей у відділі державної реєстрації

Акція «Від дверей до дверей»

Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину

Щира подяка за підтримку

Дорожні служби проводять роботи з дезінфекції об’єктів дорожньої інфраструктури

Дорожні служби проводять роботи з дезінфекції об’єктів дорожньої інфраструктури

Оплату за комунальні послуги НЕ СКАСОВАНО

Нові послуги від Укрпошти під час карантину

Користуйтеся Укрпоштою, не виходячи з дому

Технічні роботи на сайті!

Влада відреагувала на звернення баштанчан
Добра справа
До уваги громади!

До уваги громади!

Продовжили роботу по плану з удосконалення послуг утримання і ремонту доріг
Робоча група розглянула коригування тарифів на послуги
Додаток «Дія»: як працює новий державний сервіс

Нові тарифи на газ: що змінилось?

До уваги споживачів газу!

У Баштанці відкрито новий центр обслуговування клієнтів «Миколаївгаз»
Капітальний ремонт ФАПу в с.Добре
Благоустрій автобусної зупинки

Пропозиції громадян посприяти вирішенню питань

Увага аварія на водоводі

Потреби місцевої громади

Покращення благоустрою міста та громади

Графік проведення виїзних прийомів

Засідання Клубу професіоналів

Подяка із скриньки скарг і пропозицій

У Новосергіївці відновлюється водопровід

Ми працюємо для Вас. Наша якість ‒ Ваша довіра

КП "Добробут" пропонує послуги з вивезення твердих побутових відходів

Стан реалізації проекту «Заміна насосного обладнання на свердловинах та запірної арматури в місті Баштанка та селах об’єднаної громади»
Відбулося засідання робочої групи щодо об’єктивного вивчення тарифів

Відбулося засідання робочої групи щодо об’єктивного вивчення тарифів
Баштанський районний сектор пробації: що це та для кого його послуги?

Звіт по опитуванню стосовно послуги утримання доріг у межах населених пунктів ОТГ

Звіт про опитування щодо якості послуги водопостачання в ОТГ

Запропоновані тарифи доопрацювуватимуть

Зустріч з активом села Христофорівка щодо постачання питної води
