Тиждень доброчесності в Баштанському опорному закладі ЗСО №2
«Доброчесність – це чинити правильно навіть тоді, коли тебе ніхто не бачить». Саме під таким гаслом з 29 листопада по 3 грудня 2021 року в Баштанському опорному закладі ЗСО І-ІІІ ступенів №2 проведено загальноукраїнський Тиждень доброчесності, з метою ознайомлення здобувачів освіти з поняттям «доброчесність», актуалізації та поглиблення знань про корупцію та її негативні наслідки, запобігання порушення академічної доброчесності, формування та підтримки довіри між педагогічними працівниками та здобувачами освіти. Кожен день у закладі був надзвичайно насичений та цікавий. Здобувачі освіти відкрили для себе багато нової інформації та мали змогу показати свої знання.
Тиждень розпочався з інформаційних хвилинок «Що таке доброчесність? Чому вона важлива?» для здобувачів освіти 2-4 класів. Встановлено «Скриньку ідей», яка має на меті залучити всіх учасників освітнього процесу до створення нових та вдосконалення вже наявних правил і традицій нашого закладу; розміщено інформативний «Куточок доброчесності». Для педагогічних працівників проведено інформаційну нараду «Академічна доброчесність як віддзеркалення якості освіти». Для здобувачів освіти були проведені години спілкування: «Магічний урок доброчесності» (5-6 кл.), «Що таке корупція?» (7-8 кл.), «Добро. Чесність» (9 кл.), «Конфлікт інтересів» (10-11 кл.). На уроках фізичної культури учні вчилися доброчесності шляхом дотримання принципів чесної гри; ознайомилися із фактами, коли спортсменів позбавляли звань і нагород через виявлені випадки недоброчесної поведінки. На уроках з основ здоров’я було влаштовано «судовий процес над ГДЗ», під час якого учні зробили висновок, що використовувати результати чужої праці погано, адже це є порушенням академічної доброчесності. Феєричні години спілкування для наших наймолодших провели вчителі початкових класів. Учасники шкільної дитячої організації «Сузір’я» взяли участь в інтелектуальній антикорупційній грі «ЩО, ДЕ, КОЛИ?»
Культура доброчесності формується ще з початкової ланки, а сам принцип моральності став наскрізним у забезпеченні якості освітнього процесу, адже він підвищує довіру громади до результатів роботи школи.
Наш заклад – середовище, де формуються взаємоповага, честь і гідність, доброчесність та справедливість серед усіх учасників освітнього процесу.