Сім’я і школа ‒ потенційні природні партнери у вихованні дітей
7 вересня в Новоєгорівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулися загальношкільні батьківські збори. Батьки зібралися цього дня, щоб познайомитися із питаннями педагогіки, психології та із законодавством України про зміни в освітньому середовищі.
Відкрила збори директор школи Надія Миколаївна Шевчук, яка привітала усіх з початком нового навчального року, із стартом Нової Української школи та подякувала батькам за активну співпрацю в минулому навчальному році і висловила сподівання на ініціативність батьків у новому навчальному році.
На обговорення було винесено ряд питань, які готували адміністрація, батьки, вчителі та психолог школи. Питання були не просто озвучені, а активного обговорені, детально і зрозуміло розкриті, а деякі матеріали висвітлені за допомогою презентацій, фото та відеоматеріалів.
Г.І. Задорожна та В.В. Сербіна виступали з питанням «Зміцнення співдружності школи, сім’ї і громадськості в світлі педагогічних ідей Василя Сухомлинського». З особливостями організації навчально-виховного процесу в 2018-2019 навчальному році ознайомили присутніх Н.М. Шевчук, Т.В. Троїцька та Н.Б. Нижник. Були висвітлені питання структури школи, режиму роботи закладу, організації гарячого харчування та самоврядування. Проблему «Єдині педагогічні вимоги школи й сім’ї у вихованні дитини» розкрила Л.В. Шойко. Особливості організації навчальної праці школяра і роль батьків у цьому процесі висвітлили педагоги Н.В. Галай та Л.І. Танасюк. Про вплив моральної атмосфери і психологічного клімату сім’ї на формування дитини повідомили психолог А.В. Радутна та вчитель Л.Ю. Козирєва. Було обговорено пропозиції щодо організації спільної діяльності батьківського та педагогічного колективу у вихованні та навчанні учнів школи.
Присутні прийшли до висновку, що батьківські збори ‒ не просто форма зв’язку родини і школи, це місце одержання важливої педагогічної інформації, трибуна пропаганди кращого досвіду роботи і стосунків із дітьми.
Лілія Танасюк
педагог-організатор