Хід на випередження: вперше в Миколаєві готуватимуть фахівців у сфері журналістики, реклами і PR
Відкриття в області біотехнологій і робототехніки, штучний інтелект і енергозберігаючі технології − все це стрімко змінює наше життя. Природно, виникає питання, як зміниться ринок праці. Серед експертів існує думка, що близько 60% сьогоднішніх першокласників в майбутньому оволодіють професіями, яких поки не існує. Як підготуватися нинішньому випускнику до такої ситуації?
В сучасних умовах ефективну діяльність підприємств (фірм, організацій, установ) забезпечують фахівці, які вміють налагодити двостороннє спілкування з партнерами, клієнтами, державними органами. Знають, як захищати репутацію від негативного зовнішнього впливу, спростовувати чутки, швидко діяти в кризових ситуаціях і формувати довіру.
Власне, вже сьогодні, під час карантину, досить гостро відчувається потреба ефективної комунікації між представниками різних груп людей. А на багатьох підприємствах потрібні контент-менеджери і PR-консультанти, SMM-спеціалісти і співробітники відділів по зв'язках з громадськістю. До сьогоднішнього дня жоден вуз Миколаївської та Херсонської областей не готував таких фахівців.
З 2020 року в Миколаєві ситуація змінилася на краще і в Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова відкритий прийом на спеціальність 061 Журналістика (освітня програма «Реклама і зв'язки з громадськістю»).
Коротко розповісти про особливості навчання майбутніх бакалаврів журналістики, реклами і PR ми попросили керівника проектної групи, доктора філологічних наук, професора НУК імені адмірала Макарова Оксану Філатову: − Безсумнівно, наша бакалаврська програма розроблена відповідно до затвердженого міністерським стандартом за фахом. Там є базові предмети, націлені на навчання теорії і практики журналістики і багато інших. Але ми серйозно пішли далі і пропонуємо нашим студентам професійно освоїти нові напрямки, пов'язані з налагодженням соціальної комунікації на всіх рівнях.
Програма побудована на принципах міждисциплінарного підходу, який дозволяє з'єднати інформаційні технології та соціальні комунікації, рекламу і PR з основами дизайну і маркетингу, підготувати такого випускника, який витримає конкуренцію на мінливому ринку праці. Все це можливо здійснити на базі НУК імені адмірала Макарова, який за свою сторічну історію показав, що вміє бути попереду і в технічних інноваціях, і в розвитку гуманітарної сфери.
Хід на випередження: вперше в Миколаєві готуватимуть фахівців у сфері журналістики, реклами і PR
Сподіваємося, що студенти, які обрали одну з найперспективніших і затребуваних спеціальностей, допоможуть сформувати привабливий образ нашого регіону і будуть сприяти зміцненню позицій великих і малих підприємств України на закордонному ринку.
За матеріалами прес-центру НУК імені адмірала Макарова