Інтеграція – провідна ідея Нової української школи
Під таким гаслом у листопаді на базі Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ступенів №2 відбувся семінар-практикум для учителів початкових класів з питань впровадження інтеграції в освітній процес школи І ступеня.
Ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, сприяє цілісному розумінню світу учнями початкової школи, формуванню міжпредметних і ключових компетентностей учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей, розв’язує суперечності в наступності між дошкільною та початковою освітою.
Заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня О.Г. Максимова познайомила присутніх з історичними аспектами інтегрованого навчання та наголосила, що ідея інтеграції в освіті є значним здобутком дидактики, оскільки за умови її успішного методичного впровадження реалізується мета якісної освіти.
Учитель 1-Б класу Н.Ф. Середич провела майстер-клас, під час якого продемонструвала практичне втілення у навчальний процес інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Наталя Федорівна практично показала як через тематику тижня розв’язати проблемне запитання дня: Чи хотіли б ви подорожувати в часі і чому.
Учителі початкових класів Баштанської ОТГ, які були присутні за заході, подякували за якісне проведення та практичну спрямованість семінару-практикуму.