Авторська майстерня для вчителів англійської мови
25 березня 2019 року на базі Баштанської гімназії відбулася авторська майстерня Чепурної Марини Вікторівни, учителя англійської мови Баштанської гімназії «English Grammar in Use. Поняття про пасивний стан дієслова. Англійські пасивні конструкції та їх відтворення в українському перекладі». У ході роботи майстерні були розглянуті такі питання:
- Ознайомлення з навчальним посібником «Як використовувати пасивний стан?», упорядник Чепурна М. В.
- Повторення теоретичного матеріалу. Презентація основних правил вживання пасивного стану та обговорення особливостей перекладу англійських пасивних конструкцій в українській мові.
- Практична частина. Виконання тренувальних вправ.
Формування мовленнєвої та мовної компетенції учнів старшої школи – це складний та довготривалий процес співпраці вчителя та учня, який включає в себе не тільки навчання на уроках, а й уміння самостійно здобувати та використовувати свої знання на практиці в позаурочний час.
З метою активізації навчальної діяльності учнів Баштанської гімназії вчитель англійської мови Чепурна М.В. підготувала навчальний посібник «Як використовувати пасивний стан?», з матеріалами якого на творчій майстерні були ознайомлені вчителі закладів загальної середньої освіти Баштанської міської ради. До речі, цей посібник надруковано на сторінках фахової газети “English” №19 та №21 за 2018 рік.
Запропонований посібник містить правила з розділу «Морфологія», а саме: використання пасивного стану, комплекс тренувальних вправ для розвитку та активізації умінь і навичок учнів під час вивчення цієї граматичної категорії на уроках англійської мови. Матеріал підібрано відповідно до діючих підручників для 8-11 класів згідно з навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів.
Під час роботи майстерні вчителі англійської мови детально опрацювали теоретичний матеріал: розглянули основні правила вживання пасивного стану, проаналізували відмінності у вживанні англійських пасивних конструкцій та їх відтворення в українському перекладі.
Під час практичної частини учасники майстерні виконували різноманітні тренувальні вправи для закріплення знань про вживання пасивного стану та формування умінь і навичок використання цієї граматичної категорії у мовленні.