До уваги роботодавців малого та середнього підприємництва та фізичних осіб – підприємців, які є застрахованими особами!
До уваги роботодавців малого та середнього підприємництва та фізичних осіб – підприємців, які є застрахованими особами!
Законом України № 591-IX від 13.05.2020, що набув чинності 29.05.2020 р., внесено Зміни до статті 47-1 Закону України «Про зайнятість населення», що передбачає надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Допомога по частковому безробіттю на період карантину надається роботодавцю із числа суб’єктів малого та середнього підприємництва або фізичній особі - підприємцю, який є застрахованою особою, для її виплати працівникам з якими роботодавцем оформлено трудові відносини (крім осіб, які отримують пенсію) або фізичній особі - підприємцю, який є застрахованою особою, у разі втрати ними частини заробітної плати або доходу внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) діяльності.
Право на отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину мають роботодавці з числа суб'єктів малого та середнього підприємництва, у тому числі фізичні особи – підприємці, які є застрахованими особами, які:
- зупинили (скоротили) діяльність через карантин;
- сплачували єдиний внесок протягом останніх 6 місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.
Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину роботодавець або фізична особа - підприємець, який є застрахованою особою, звертається до територіального органу державної служби зайнятості за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування протягом 90 календарних днів з дня зупинення (скорочення) виробництва та подає наступні документи:
- заяву у довільній формі, в якій, зокрема, зазначається інформація про належність роботодавця до суб'єктів малого або середнього підприємництва відповідно до статті 55 Господарського кодексу України та до якої додаються засвідчені роботодавцем копії підтвердних документів щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів (за 2019 рік);
- засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;
- відомості про працівників (прізвище, ім'я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта), в яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно із статтею 47-1 Закону України «Про зайнятість населення»;
- видану ДПС довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.
В період дії карантину, визначеного Урядом, роботодавці можуть подавати пакет документів до Баштанської районної філії МОЦЗ одним із зручних способів:
- у скриньку, розміщену на вході до районної філії МОЦЗ (оригінал);
- поштовим відправленням (оригінал);
- на електронну пошту jobcentr-basht@ocz-mk.gov.ua Баштанської районної філії МОЦЗ (у форматі скан-копії).
Після закінчення дії обмежувальних заходів, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, у разі подання скан-копій документів на електронну пошту, необхідно буде надати паперові оригінали надісланих документів.
Адреса Баштанської районної філії МОЦЗ: пр. Перемоги, 2, м. Баштанка, Миколаївська обл., 56101
Телефон для довідок: (05158) 2-69-98, (05158) 2-71-64.