Діяльність бізнесу в умовах карантину

Діяльність бізнесу в умовах карантину
Загальними майже для всіх є такі вимоги:
- Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопуском до виконання обов’язків працівників, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 градуси за Цельсієм або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань. Подальша дезінфекція засобу вимірювання після кожного використання.
- Прийом клієнтів з створенням очікування черги ззовні приміщення з дотриманням дистанціювання в 1,5 м.
- Заборона на перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами у закладі.
- Обладнання на вході до приміщення місця для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активної діючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
- Допуск клієнтів у заклад та перебування у приміщенні лише у засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторі або масці, з прикритими носом та ртом.
- Обов’язкове використання працівниками медичних масок або респіраторів (без клапану) та одноразових рукавичок.
- Дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання після кожного клієнта
Протиепідемічні вимоги для роботи сфер бізнесу
Для надання послуг перукарнями та салонами краси потрібно організувати протиепідемічні заходи відповідно до Державних санітарних правил для перукарень різних типів, затверджених постановою від 25 березня 1999 р. № 22, та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій:
- проведення температурного скринінгу всіх працівників та недопуск до роботи у разі виявлення температури понад 37,2° C або ознак респіраторних захворювань.
- прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин для виключення контакту між ними. Очікування черги ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
- перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
- організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
- одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.
- між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.
- персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
- після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
- працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
- інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в Інтернеті та соціальних мережах;
- нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, для дотримання дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
- вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
- тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
Для роботи закладів громадського харчування:
- передбачено проведення температурного скринінгу, антисептики на вході, а також:
- обслуговування виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на літніх майданчиках під відкритим небом при умові забезпечення дотримання відстані не менше 1,5 метра стіл від стола та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом.
- вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.
- замовлення здійснюється дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій) або через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу.
Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:
- унеможливлювати вхід відвідувачів до приміщень закладу;
- мати можливості безготівкового (безконтактного) розрахунку;
- бути обладнане столиком/поличкою для передачі замовлення без особистого контакту з клієнтом.
- адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.
- працівники, що видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.
- меню повинні бути розміщені для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлень. Видача клієнтам меню заборонена.
- видача замовлень здійснюється виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі.
Щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг нотаріусами, адвокатами, аудиторами.
- Надання послуг повинно відбуватись з урахуванням аналогічних рекомендацій щодо проведення температурного скринінгу, соціального дистанціювання (1,5 м), використання антисептиків та респіраторів.
- Прийом клієнтів виключно за попереднім записом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів
- Двері закладу мають бути закриті для входу без запису. Біля дверей має бути можливість повідомити про прихід відвідувача (дзвінок, домофон тощо) та розміщена інформація про способи запису.
- Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
- Суб'єкт господарської діяльності також повинен забезпечити працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту, інформувати клієнтів щодо встановлених обмежень, нанесення відповідного тимчасового маркування для дотримання дистанції 1,5 м.
Користування деякими зонами відпочинку (парки, сквери, сади, оранжереї під відкритим небом, музеї під відкритим небом, лісопаркові та прибережні зони, відкриті спортивні майданчики)
Адміністрація зон відпочинку повинна:
- розмістити на території зон та при вході до них правила та обмеження щодо їх використання;
- оцінити місця потенційного скупчення відвідувачів (пам'ятки, зони відпочинку тощо) та розмістити поруч з ними додаткову інформацію щодо індивідуальних заходів профілактики та важливості соціального дистанціювання;
- забезпечити функціонування туалетів на території зон, наявність рідкого мила, антисептиків при вході до них та їх регулярне прибирання та дезінфекцію;
- не допускати проведення організованих заходів та подій на територій зон відпочинку, функціонування атракціонів та розважальних заходів тощо;
- не допускати функціонування окремих зон, користування якими на період карантину заборонено, та обмежити доступ до них.
Відвідувачі мають право:
- користуватись зонами відпочинку з дотриманням індивідуальних заходів профілактики та в групах не більше 3 осіб;
- використовувати рекреаційні зони для індивідуальних пробіжок та занять спортом при дотриманні належного соціального дистанціювання та правил, встановлених адміністрацією.
Пільги для бізнесу на період карантину.
На час проведення карантину здійснюються не лише обмежувальні заходи, але і надаються пільги для деякого бізнесового сегменту.
Тимчасово звільняються від нарахування та сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ), за періоди з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року:
- фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування;
- особи, які провадять незалежну професійну діяльність (до цієї категої відноситься: наукова, літературна, артистична, художня, освітня або викладацька, а також медична, юридична практика, в тому числі адвокатська, нотаріальна діяльність, тощо)
- члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.
Крім того, штрафні санкції до платника ЄСВ тимчасово не застосовуються за наступні порушення:
- несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску
- неповна сплата або несвоєчасна сплата суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів);
- несвоєчасне подання звітності, передбаченої цим Законом, до податкових органів.
Протягом періодів з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року платникам єдиного внеску не буде нараховуватись пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню, а також встановлено мораторій на проведення документальних перевірок щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на період з 18 березня по 18 травня 2020 року.
Також, не нараховується та не сплачується у період з 1 березня року по 30 квітня 2020 року плата за землю та відтермінована «фіскалізація» (РРО для бізнесу). Для окремих груп підприємців, застосування РРО буде обов'язковим не з 1 жовтня 2020 року, а з 1 січня 2021. Для всіх підприємців не з 1 січня 2020 року, а з 1 квітня 2021 року.
Тобто відбулося багато змін, які слід розуміти, виконувати та правильно використовувати у власній діяльності. Середи них є і пільги і відстрочення по сплаті податків, взаємовідносини з працівниками та обмеження у діяльності. Є також і санкції за недотримання затверджених правил.
Отримати консультацію з правових питань можна у Миколаївському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює за адресою: 54056, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 61, тел. (0512) 44-54-60, 44-54-61
Перейти на офіційну сторінку на Facebook можна за посиланням: https://www.facebook.com/1mykolaiv.centr.BVPD/
Цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.
Ще більше консультацій на інформаційному ресурсі WikiLegalAid, який можна знайти за посиланням wiki.legalaid.gov.ua.
Місце розташування та контакти відділів бюро правової допомоги.
Новини на цю ж тему
Юридична допомога родинам полонених та зниклих безвісти: як і де отримати безоплатно
Які суми доходу дають право на безоплатну допомогу із зверненням до суду у 2024 році
Як система безоплатної правничої допомоги допомагає постраждалим від домашнього насильства
Яку інформацію повинне містити повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно?
Чому не можна поширювати інформацію про переміщення військових і яка за це відповідальність!
Відповідальність за тонування скла автомобіля: що потрібно знати?
Підстави та порядок заміни адвокатів або працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Розмір та тривалість виплати допомоги по безробіттю
Підстави та порядок припинення надання безоплатної вторинної правової допомоги
Строк дії ухвали про тримання під вартою, продовження строку тримання під вартою
Підстави для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Суб'єкти права на безоплатну вторинну правову допомогу
Волонтери, їхні права та обов’язки
Порядок проходження корекційних програм особами, які вчиняють насильство в сім'ї
Умови надання та виселення із службових житлових приміщень
Порядок оформлення запрошення іноземцям та особам без громадянства на отримання візи для в’їзду в Україну
Адміністративна відповідальність за порушення права на доступ до публічної інформації
Хто має право на додаткову відпустку за роботу за комп'ютером
Відповідальність за відмову в працевлаштуванні осіб з інвалідністю
Права та обов'язки власників тварин
Порядок відмови від прийняття спадщини
Система безоплатної правової допомоги: види правових послуг
Захист персональних даних неповнолітніх
Порядок повернення коштів, викрадених з платіжних карток
Захист прав в Інтернеті
Порядок звільнення випускників медичних ВНЗ від проходження обов'язкового відпрацювання
Покрокова інструкція щодо усиновлення одним з подружжя дитини іншого з подружжя
Порядок оформлення посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон
Порядок стягнення аліментів із боржника, який відбуває покарання у місцях позбавлення волі
Сплата кредитної заборгованості подружжям після розірвання шлюбу між ними

Спадкування права на вклад у банку

Порядок оформлення та оплата простою на підприємстві

Права донорів в Україні

Покарання за незаконне перетинання державного кордону

Підстави звільнення від нарахованої заборгованості по сплаті аліментів

Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення у сфері військового обов’язку та військового обліку

Робоча зустріч міського голови
Переваги та недоліки встановлення газобалонного обладнання (ГБО) на автомобіль в Україні

Оформлення спадкових прав на земельну ділянку, що перебуває в оренді

Режим роботи Миколаївського місцевого центру з НБВПД та бюро на час карантина!
Семінар-нарада зі вчинення нотаріальних дій
Санітарні норми для торгівельних закладів (магазинів) під час карантину

Порядок отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Рівність прав чоловіків та жінок на відпустку по догляду за дитиною

Дії педагогічних працівників у випадку виявлення кібербулінгу

Відповідальність за несвоєчасне повернення банківського вкладу

Зміна і поновлення договору оренди земельної ділянки

Особливості виконання договірних зобов'язань в умовах карантину

Зміна прізвища дитини

Відповідальність за продаж неякісних лікарських засобів

Визначення додаткового строку для подання заяви про прийняття спадщини

Компенсації та пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Дії особи, якщо вона зазнала домашнього насильства

Порядок вирішення спорів у досудовому порядку, щодо земельних ділянок та прав на них

Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян

Посадові особи Управління Держпраці заохотили економічно активне населення м. Баштанки працювати офіційно

Особистий прийом відвідувачів Баштанським бюро правової допомоги - призупинено

Працюй легально – спокійно дивись у майбутнє

Загальні правила (принципи) виправлення помилок у Державному земельному кадастрі

Порядок вилучення з обігу банкнот усіх номіналів зразків до 2003 року

Загальний порядок проведення державної реєстрації права оренди земельних ділянок

Порядок скасування постанови державного виконавця про накладення арешту на грошові кошти у судовому порядку

Особливості оформлення спадщини на тимчасово окупованій території

Заборгованість за кредитним договором перед банком, що ліквідується

Порядок поновлення батьківських прав

Виборчий процес

Порядок отримання одноразової матеріальної допомоги особами, які постраждали від торгівлі людьми

Телефонному консультуванню БПД – три роки!

Викривачі корупції – категорія осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу

Правова допомога поруч! Як отримати безоплатну правову допомогу?

Як визнати заповіт недійсним

До уваги роботодавців малого та середнього підприємництва та фізичних осіб – підприємців, які є застрахованими особами!

Відновлено конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання БВПД

Оподаткування грошових переказів, отриманих із-за кордону

Система БПД запустила власний канал у TikTok

Як в Україні захищають права дітей?

Влаштування до притулку особи, яка постраждала від домашнього насильства

Відповідальність за вчинення торгівлі людьми

Година безкоштовного консультування для аграрія

Оформлення біометричних документів для громадян, які раніше документувались на територіях, що є тимчасово окупованими

Умови призначення і виплати допомоги при народженні дитини

Оголошено відбір серед адвокатів для навчання та участі у пілотному проєкті з відновного правосуддя

Державний нагляд за охороною праці

Стартує онлайн-конкурс дитячих малюнків «Країна моїх прав»

Порядок реєстрації в державному аграрному реєстрі

Засвідчення вірності копій документів

Надання права на шлюб неповнолітній особі

Порядок та способи зняття арешту з розрахункових рахунків під час виконавчого провадження

Підстави та порядок звернення із заявою про видачу обмежувального припису

Легалізація самочинного будівництва

Земельний пай (оформлення спадщини)

Пілот Аграрного реєстру стартує у шести областях

Право на оформлення паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)

Договір між батьками про сплату аліментів на дитину

Оголошено XII конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги

Як розрахувати орендну плату за пай

Види та умови укладання трудового договору

Визнання недійсним договору дарування земельної ділянки

Година цікавого правознавства «Твої права – твоя фортеця»

Порядок заміни посвідчення водія

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами для непрацюючих жінок

Захист прав дітей від насильства в сім'ї

Визначення додаткового строку для подання заяви про прийняття спадщини

Здійснення пенсійних виплат внутрішньо переміщених осіб

Запобігання та протидія домашньому насильству

Пільги для учасників АТО за кредитними зобов’язаннями

Порядок дострокового виходу на пенсію військовослужбовця

Медичне обслуговування внутрішньо переміщених осіб

Реабілітація учасників АТО

Розподіл оплати житлово-комунальних послуг між мешканцями квартири, житлового приміщення у гуртожитку

Всеукраїнський урок «Я маю право»

Безкоштовні юридичні консультації

Пільги та гарантії для осіб з інвалідністю

Норма тривалості робочого часу

Відповідальність за спалення листя (рослинних відходів)

Додаткова відпустка одиноким матерям

Організація і проведення навчальних зборів з військовозобов'язаними

Порядок та підстави видачі дублікатів нотаріальних документів

Проходження та припинення альтернативної (не військової) служби

Патронат над дітьми

Порядок отримання дозволу на зброю

Соціальні відпустки та порядок їх надання

Багаж та ручна поклажа: як правильно перевозити речі під час авіаперельотів.

Порядок отримання податкової знижка на навчання

Умови та наслідки розірвання договору дарування

Вихідна допомога працівнику у разі його звільнення

Правове регулювання програми «доступні ліки»

Як оформити інвалідність дитини!?

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини

Нещасний випадок на виробництві та порядок його розслідування

Створення безпечних і нешкідливих умов праці. Державний нагляд за охороною праці

Порядок призначення та виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій

Правовий всеобуч для учнів

Правовий форум у рамках Всеукраїнського тижня права

Всеукраїнський тиждень права в Христофорівській школі

Всеукраїнський тиждень права у Баштанській школі №1

Всеукраїнський тиждень права у Пісківській школі

Тиждень правоосвітньої роботи у Баштанській ЗОШ №2

Тиждень права у Новопавлівській школі

Всеукраїнський тиждень права у Плющівській школі

Всеукраїнський тиждень права в Новоіванівській школі

Правові знання для кожного громадянина

Тиждень правової освіти в Баштанському ЗДО №2 «Віночок»

Права людини: від витоків до сьогодення

Подорож країною закону

Всеукраїнський тиждень права розпочався
