До уваги клієнтів служби зайнятості!
Шановні клієнти служби зайнятості!
Миколаївщина перейшла у червону зону!
НАДАННЯ ПОСЛУГ КЛІЄНТАМ Миколаївської обласної служби зайнятості з 08.11.2021 здійснюється ДИСТАНЦІЙНО будь-якими засобами комунікації (телефонний зв'язок, електронні засоби тощо).
У зв’язку з тим, що обслуговування та надання послуг з пошуку роботи здійснюється дистанційно, тому зареєстрований безробітний відповідно до його Індивідуального плану працевлаштування у спосіб, погоджений з кар’єрнимрадником, ПОВИНЕН САМОСТІЙНО підтвердити НАМІР перебування у статусі безробітного та поінформувати про заходи, які НИМ ВЖИТІ з метою працевлаштування, та виконання рекомендацій, що були надані кар’єрним радником.
Звертайтеся до свого кар’єрного радника засобами телефонного чи електронного зв’язку.
Для оперативного розв'язання питань, що входять до компетенції фахівців служби зайнятості, звертайтеся до працівників Баштанської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості за електронною адресою
jobcentr-basht@ocz-mk.gov.ua
або за телефонами філії
☎ 2-77-01, 2-61-54 та фахівців:
Тетяна Євгенівна 098-7389934
Оксана Анатоліївна 067-3178094
Працюємо з Вами та для Вас!
Інструкція з отримання послуги "Допомога по безробіттю"
💻 Онлайн
- Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
- Зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.
- Заповніть заяву, відповідаючи питання в анкеті.
- Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.
- Введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат.
- Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але, протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву.
- Завантажте необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші.
- Перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).
💻 Результат
Статус розгляду заяви можна перевірити у кабінеті громадянина. Результат розгляду заяви буде відображено у вашому кабінеті, направлено на електронну пошту та надіслано на телефон у вигляді смс.
Допомога по безробіттю нараховується після прийняття рішення про надання статусу безробітного на вказаний соціальний рахунок з визначеною періодичністю та урахуванням наданих службою зайнятості послуг у цей період.
💻
Після отримання статусу безробітного, з вами зв'яжеться кар’єрний радник центру зайнятості, з метою пошуку роботи для вас.
Зверніть увагу!
Під час карантину реєстрація безробітного та призначення допомоги здійснюється у день подання заяви.
Якщо ви подаєте заяву у неробочий час, святковий або вихідний день, тоді реєстрація безробітного та призначення допомоги здійснюється у найближчий робочий день після подання заяви.