Команда Баштанської ТГ успішно завершила тренінг з розвитку клієнтського сервісу
З 11 по 13 березня в місті Ужгороді проходив інформаційно-освітній захід в рамках проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України». Цей проєкт реалізується за підтримки Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ).
Участь у триденному навчальному тренінгу «Розвиток клієнтського сервісу в комунальних медичних закладах» передбачала ознайомлення учасників з кращими практиками та інструментами для покращення обслуговування пацієнтів в медичних закладах в тому числі роботу coll-центру.
Плануємо відкриття кол-центру в квітні 2024 року в КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» та КНП «Баштанська багатопрофільна лікарня» .
Метою кол-центру є покращення доступності та якості медичних послуг. Зменшення навантаження на реєстратуру та телефонні лінії медичних закладів. Пацієнти зможуть отримувати консультації та інформацію з медичних питань за допомогою телефонного дзвінка.
Дякуємо партнерам Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH , «100% життя» - Мережа ЛЖВ та ГО "Медичні лідери". Ваша співпраця та підтримка дають нам стимул для подальшого розвитку та вдосконалення!