Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутись до переліку НПА
БЮДЖЕТ

Проведення Публічного представлення звіту про виконання міського бюджету Баштанської міської ради за 2020 рік

25.02.2021
Завершено

На виконання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України міська рада інформує про стан виконання міського бюджету територіальної громади за підсумками 2020 року 

Звіт про виконання міського бюджету Баштанської міської ради за 2020 рік

Світлана ЄВДОЩЕНКО,

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

На виконання вимог статті 28 Бюджетного кодексу України міська рада інформує про стан виконання міського бюджету територіальної громади за підсумками 2020 року.

Обсяг доходів міського бюджету за звітний рік склав 184288,2 тис. грн, з яких податки і збори загального фонду, сплачені суб’єктами господарювання на території громади – 103417,5 тис. грн, спеціального фонду – 8089,5 тис. грн та офіційні трансферти, зокрема кошти, що надійшли з державного, обласного бюджетів – 72781,2 тис. грн.

Структура дохідної частини міського бюджету за 2020 рік (мал.1)

Так, надходження податків і зборів до загального фонду міського бюджету склали 103417,5 тис. грн, або 94,1 відсотка до річного плану. Недонадходження планових показників за рік склали в сумі 6490,5 тис. грн. або невиконано на 5,9% до плану, яке виникло в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID - 19) по Україні, що викликало цілий ряд проблемних питань, пов’язаних із надходженням до міського бюджету податків і зборів. Зокрема, у 2020 році відповідними змінами до Податкового законодавства встановлено, що тимчасово, на період карантину, не нараховувалися та не сплачувалися наступні податки − плата за землю (земельний податок та орендна плата та земельні ділянки державної та комунальної власності), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, яке перебуває у власності фізичних та юридичних осіб, що суттєво вплинуло на недонадходження річних планових показників. Значно зменшилися надходження по єдиному податку, Зокрема, по платниках І та ІІ групи суб’єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб, у зв’язку із призупиненням підприємницької діяльності на час введення карантину (торгівля на ринках, салонів краси, промислові магазини, кафе, ресторани та інші заклади).

Також маємо недонадходження по податку на доходи фізичних осіб, через уповільнене зростання заробітної плати, збільшення рівня безробіття, звільнення найманих працівників на час карантину та інші фактори. Крім того, у зв’язку з призупинення діяльності ТОВ «Баштанська птахофабрика» та ТОВ «Торговий Дім Баштанська птахофабрика» втрати до бюджету склали близько 1,0 млн грн, реорганізація Баштанського міжрайонного управління водного господарства також негативно вплинула на показники бюджету, втрати склали ще близько 1,0 млн грн.

До відповідного періоду минулого року маємо невеликий приріст в сумі лише 4185,6 тис. грн, або на 4,2% більше в порівнянні з надходженнями 2019 року.

Структура доходів загального фонду міського бюджету за 2020 рік (мал.2)

Динаміка зростання надходжень до загального фонду міського бюджету (тис. грн) (мал. 3)

Обсяг власних надходжень, а саме: податків і зборів по загальному фонду по місту Баштанка за січень-грудень 2020 року складає 68737,1 тис. грн, до фактичних надходжень 2019 року збільшено на 928,8 тис. грн, по сільських старостинських округах надходження склали 34680,4 тис. грн, або більше до фактичних надходжень 2019 року на 3256,7 тис. грн.

Приріст до минулого року мають наступні територіальні органи: Новопавлівський − 27,7%, Новоіванівський − 24,0%, Явкинський − 20,8%, Добренський − 17,5%, Новосергіївський − 15,6 %, місто − 1,4%. Зменшення відслідковується по Новоєгорівському територіальному органу (-7,9%), Христофорівському (-5,7%), Плющівському (-4,6%) та Пісківському (-3,2%).

Розрахункова питома вага фактичних надходжень до міського бюджету по територіальних органах (мал. 4)

Найвагомішим джерелом наповнення загального фонду міського бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага в загальному фонді міського бюджету у 2020 році складає 54,6 відсотка. Надійшло вищевказаного податку в сумі 56447,2 тис. грн, або 88,1 % до річного плану та більше на 1450,8 тис. грн, або на 2,6 % до відповідного періоду минулого року.

Недонадходження планових показників за січень - грудень 2020 року виникло за рахунок зменшення сплати ПДФО від сільськогосподарських товаровиробників, суб’єктами господарювання, що в своїй діяльності використовують земельні ділянки (паї) громадян, а саме: ф/г «Поле», СТОВ «Дружба», ПСП «Корона», ТОВ ПСП «Нібулон», ф/г «Маяк», ТОВ «Богданівський плодорозсадник», Агро Капітал Юг, ф/г «Перлина Степу» та інших. Також відслідковується зменшення сплати від одноосібників за результатами річного декларування в сумі 118,8 тис. грн.

Зменшено сплату ПДФО із заробітної плати від ТДВ «Зоря Інгулу», ТОВ «Прометей», СТОВ «Промінь», ТДВ «Баштанський сирзавод» та інші.

Розрахункова питома вага фактичних надходжень по податку на доходи фізичних осіб по територіальних органах (мал. 5)

Складовою частиною такого надходження є сплата одноосібниками (власниками земельних часток (паїв)) податку на доходи фізичних осіб.

За інформацією землевпорядників територіальних органів станом на 01.01.2021 року подано до Баштанського управління ГУ ДПС у Миколаївській області 1448 декларацій за отримані доходи громадянами-одноосібниками у 2019 році, або 95,4% від загальної кількості (1518 декларацій необхідних до залучення декларування), сума до сплати податку на доходи фізичних осіб складає 3508,6 тис. грн, сплачено відповідного податку 3275,6 тис. грн, до міського бюджету у відрахуваннях (60%) − 1965,4 тис. грн.

Встановлено стовідсоткову сплату вищевказаного податку по Пісківському та Христофорівському, Явкинському, Новоєгорівському, Плющівському територіальних органах. Практично завершена робота по мобілізації вищевказаного податку Новопавлівським територіальним органом (98,7%, не подано 2 декл.), Новоіванівським територіальним органом (94,7%, не подано 8 декл.).

Найгірший показник по декларуванню за 2019 рік відмічено по наступних територіальних органах: по місту – 92,5% (не подано 38 декл.), Новосергіївському – 88,4% (не подано – 15 декл.), Добренським територіальним органом (91,8%, не подано 7 декл.).

Проаналізувавши обсяг сплати зазначеного податку одноосібниками у 2020 році, слід відмітити, що середній показник сплаченого податку на 1 га складає 304,11 грн. Найкраще спрацювали протягом звітного періоду з цього питання: Пісківський територіальний орган − 360 грн, Христофорівський територіальний орган − 355,09 грн, місто – 328,31 грн, Новоєгорівський територіальний орган – 327,76 грн, Плющівський територіальний орган −315,10 грн. Нижче відповідного середнього показника мають: Явкинський – 302,88 грн, Новопавлівський – 293,62 грн, Добренський − 265,35 грн, Новосергіївський –264,69 грн. Робота по сплаті вищевказаного податку продовжується та контролюється Баштанським управлінням ГУ ДПС у Миколаївській області.

Аналіз сплати податку на доходи фізичних осіб громадянами-одноосібниками на 1 га станом на 01.01.2021 року (грн) (мал.6)

Надходження за січень - грудень 2020 року по місцевих податках і зборах складає 39165,8 тис. грн, питома вага яких у структурі надходжень загального фонду міського бюджету становить 37,9%, в тому числі:

- надходження по податку на майно складає 23002,5 тис. грн, з них по:

* податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – 4347,5 тис. грн, або 101,3% до річного плану, та більше на 375,1 тис. грн, або на 9,4% до факту минулого року,

* транспортному податку з юридичних та фізичних осіб надходження склали 69,4 тис. грн, або 99,1% до плану та менше на 54,8 тис. грн, або на 44,1% до факту минулого року, в зв’язку із зменшенням кількості придбаних транспортних засобів у 2020 році,

* платі за землю − 18585,6 тис. грн, або 104,2 відсотка до плану та більше на 921,6 тис. грн, або на 5,2 % до факту відповідного показника минулого року за рахунок:

  • збільшення надходжень по земельному податку з юридичних осіб в сумі 358,7 тис. грн,
  • збільшення надходжень орендної плати з юридичних осіб в сумі 451,9 тис. грн,
  • збільшення надходжень орендної плати з фізичних осіб в сумі 18,4 тис. грн,
  • збільшення надходжень земельного податку з фізичних осіб в сумі 92,6 тис. грн;

Розрахункова питома вага фактичних надходжень по платі за землю по територіальних органах за 2020 рік (мал. 7)

- надходження єдиного податку, до складу якого входить єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, який у загальному фонді міського бюджету у звітному році складає 15,6 відсотка. В цілому надійшло єдиного податку в сумі 16163,3 тис. грн, що складає 98,3 % до річного плану, приріст до минулого року склав 579,2 тис. грн, або на 3,7% більше.

Вагомим внеском у наповненні міського бюджету є акцизний податок, до складу якого входить: акцизний податок з вироблених в Україні та ввезених в Україну підакцизних товарів (продукції) та акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. За 2020 рік до міського бюджету надійшло вказаного податку в сумі 6551,0 тис. грн, що складає 6,3% від загального обсягу доходів міського бюджету та 97,2% до річного плану та більше на 103,4 тис. грн, або на 3,4% до відповідного періоду минулого року. Збільшення надходжень відбулося за рахунок зарахування частки реалізованого обсягу пального з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) до загального фонду міського бюджету.

Станом на 1 січня 2020 року кількість платників акцизного податку складає 45 суб’єктів господарювання.

Надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів складає 2003,0 тис. грн, або 101,2 % до річного плану, до відповідного періоду минулого року більше на 252,9 тис. грн, або на 14,5 %, а саме: за рахунок таких платників як ТОВ «Маркет АТБ», АЗС «Вест Петрол Маркет», АЗС «Кворум Нафта».

У розрахунку на 1 особу по міському бюджету сплачено 90,20 грн, що більше на 1,08 грн з відповідним періодом минулого року, в тому числі по місту Баштанка – 146,3 грн, сільських територіях – 11,6 грн. Серед територіальних органів кращий показник має Новоіванівський територіальний орган − 58,6 грн та Христофорівський − 18,0 грн. Зменшення відслідковується по Пісківському ТО − 15,3 грн, що менше на 5,85 грн до факту минулого року, Плющівському ТО − 6,6 грн, що менше на 1,10 грн, Новопавлівському ТО − 10,5 грн, що менше на 0,2 грн. Найгірший показник має Новосергіївський територіальний орган, де надходження за рік взагалі відсутні, Добренський – 2,4 грн, Явкинський – 2,9 грн, Новоєгорівський − 6,8 грн.

Протягом 2020 року здійснювався контроль за надходженням до міського бюджету акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. Крім того, ведеться облік у розрізі суб’єктів господарювання господарської діяльності та груп товарів по територіальних органах виконавчого комітету міської ради.

З метою покращення мобілізації надходжень та запобігання втрат акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, міською були надіслані листи старостам сіл територіальних органів виконавчого комітету Баштанської міської ради про здійснення ряду заходів на предмет встановлення та недопущення на підпорядкованій території села фактів без ліцензійної роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єктами господарювання та фізичними особами, без оформлення підприємництва. Інформацію щодо виявлення фактів порушень здійснення діяльності з роздрібного продажу підакцизних товарів без наявної відповідної ліцензії протягом січня - грудня 2020 року надано для опрацювання до Баштанського управління ГУ ДПС у Миколаївській області. Відповідну роботу буде продовжено і в 2021 році.

Обсяг надходжень до спеціального фонду (з урахуванням власних надходжень) складає 8089,5 тис. грн, або 102,9% до річного плану та на 228,9 тис. грн, або на 5% більше надходжень минулого року.

Фактичні надходження спеціального фонду (мал. 8)

Найбільшу питому вагу в фактичних надходженнях спеціального фонду складають власні надходження – 82,9 відсотка. Станом на 01.01.2021 власних надходжень надійшло 6706,8 тис. грн.

Наступним джерелом надходжень спеціального фонду є екологічний податок, якого отримано в сумі 101,2 тис. грн.

Надходження коштів по грошових стягненнях за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності отримано в сумі 1,018 тис. грн.

Надходження коштів від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності, склали 7,1 тис. грн, а саме: передано у власність громадянину житлове приміщення в гуртожитку.

Надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності, складають 1273,4 тис. грн (продано земельну ділянку площею 1,5 га на суму 1265,4 тис. грн. та надійшли кошти в сумі 8,0 тис. грн за оплату, пов’язану з виконанням робіт з проведення незалежної експертної оцінки земельної ділянки (авансовий платіж)).

З метою збільшення надходжень податків і зборів до міського бюджету Баштанської міської ради та залучення додаткових резервів їх наповнення у січні - грудні 2020 року встановлено жорсткий контроль за станом виконання дохідної частини бюджету. З цією метою постійно проводився всебічний аналіз сплати суб’єктами підприємницької діяльності податків і зборів на відповідних територіях та дотримання ними зобов’язань по сплаті податків і платежів до міського бюджету. Крім того, питання наповнення міського бюджету розглядається на розширених нарадах при міському голові за участю старост та землевпорядників територіальних органів виконавчого комітету міської ради.

Планові показники видаткової частини міського бюджету Баштанської міської ради з урахуванням змін на 2020 рік склали 206806,3 тис. грн, у тому числі по загальному фонду – 181891,5 тис. грн та по спеціальному фонду – 24914,8 тис. грн.

Протягом 2020 року видаткова частина міського бюджету збільшилася на 30246,0 тис. грн, з них за рахунок:

- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на суму 3204,7 тис. грн;

- субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на суму 798,8 тис. грн;

- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду на суму 1343,7 тис. грн;

- субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку територіальних громад Миколаївської області у 2020 році на суму 500,0 тис. грн;

- субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту й утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власті у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на суму 3332,0 тис. грн;

- субвенції з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на суму 1162,4 тис. грн;

- коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності на суму 1272,4 тис. грн;

- субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на надання додаткової одноразової грошової допомоги при першому працевлаштуванні у сільській місцевості випускників вищих навчальних закладів державної та комунальної власності незалежно від порядкування, які здобули спеціальність педагогічного профілю та навчалися за рахунок бюджетних коштів на 2020 рік на суму 6,3 тис. грн;

- залучення вільного залишку коштів, що утворився на 01.01.2020 на суму 13428,0 тис. грн;

- власних надходжень бюджетних установ –5197,7 тис. грн.

Касові видатки за 2020 рік склали 182777,8 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 168786,0 тис. грн та по спеціальному фонду – 13991,8 тис. грн.

Виконання видаткової частини загального фонду бюджету міської ради за 2020 рік (тис. грн) (мал. 9)

Фінансування видатків в розрізі галузей за 2020 рік (тис. грн) (мал. 10)

Видатки на дошкільну освіту по загальному фонду спрямовані в сумі 20016,2 тис. грн. Використання бюджетних коштів у 2020 році на утримання 1 дитини в дошкільному закладі в середньому становить 27,5 тис. грн. Найбільша вартість утримання 1 дитини в дошкільному закладі в ЗДО «Чебурашка» м. Баштанка – 36,0 тис. грн; ЗДО «Віночок» м. Баштанка – 34,3 тис. грн, ЗДО «Веселка» с. Христофорівка – 33,4 тис. грн, ЗДО «Дивограй» с. Новоєгорівка – 30,3 тис. грн.

Фактичні видатки на продукти харчування за 2020 рік склали 1459,8 тис. грн. Вартість харчування 1 діто-дня складає 29,25 грн.

Видатки на загальноосвітні навчальні заклади (ЗОШ) по загальному фонду за 2020 рік склали в сумі 69285,0 тис. грн. Використання бюджетних коштів у 2020 році на утримання 1 учня в загальноосвітніх навчальних закладах в середньому складає 27,1 тис. грн. Найбільша вартість утримання 1 учня в загальноосвітніх навчальних закладах у Новоіванівській філії І-ІІ ступенів – 77,5 тис. грн, Новопавлівській філії І-ІІ ступенів – 61,2 тис. грн, Новосергіївській філії І-ІІ ступенів – 50,1 тис. грн, Христофорівській ЗОШ І-ІІІ ступенів – 46,0 тис. грн, при середньому показнику – 27,1 тис. грн. Найнижча вартість утримання 1 учня в загальноосвітніх навчальних закладах у Баштанському опорному закладі ЗОС І-ІІІ ступенів №1 – 20,5 тис. грн, у Баштанському опорному закладі ЗОС І-ІІІ ступенів №2 – 20,7 тис. грн, Баштанській гімназії - 25,3 тис. грн, Добренській ЗОШ І-ІІІ ступенів – 27,8 тис. грн, Новоєгорівська ЗОШ І-ІІІ ступенів – 28,3 тис. грн, Плющівській ЗОШ І-ІІІ ступенів – 30,2 тис. грн. Тобто при більшій наповненості (кількості учнів) у закладах загальної середньої освіти навантаження на бюджет стосовно їх утримання зменшується.

Видатки на продукти харчування по загальноосвітніх навчальних закладах по складають 1288,5 тис. грн. Вартість харчування 1 діто-дня за 2020 рік складає 15,06 грн.

Навіть в умовах карантину та невиконання планових показників бюджету у 2020 році, крім утримання бюджетної сфери громади, належна увага приділялась покращенню матеріально-технічної бази закладів та установ виконавчого комітету міської ради. Так, виконання капітальних видатків за 2020 рік по загальному та спеціальному фондах міського бюджету склали 13736,0 тис. грн, в тому числі:

- виділено субвенцію з міського бюджету Баштанської міської ради:

- районному бюджету (3726,8 тис. грн) на:

* придбання стійки ендоскопічної цифрової для некомерційного підприємства «Багатопрофільна лікарня Баштанського району» на суму 2297,3 тис. грн;

* придбання комп’ютерної техніки для некомерційного підприємства «Багатопрофільна лікарня Баштанського району» на суму 489,5 тис. грн;

* надання медичних послуг населенню територіальної громади комунальним некомерційним підприємством «Багатопрофільна лікарня Баштанського району» на придбання апарату штучної вентиляції легень на суму 665,2 тис. грн для надання медичної допомоги пацієнтам з гострими респіраторними захворюваннями, спричиненими коронавірусом, грипом та ГРВІ,

* на придбання наркозної станції в сумі 274,8 тис. грн;

- обласному бюджету (228,3 тис. грн) на:

* співфінансування придбання шкільного автобусу на суму 200,0 тис. грн;

* співфінансування закупівлі комп’ютерного обладнання на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» на суму 28,3 тис. грн;

- державному бюджету (40,0 тис. грн) на:

* поліпшення матеріально-технічної бази Баштанського відділення поліції Головного управління національної поліції України у Миколаївській області, з метою сприяння забезпечення успішного виконання завдань по забезпеченню охорони справ людини, протидії злочинності підтримання публічної безпеки і порядку на суму 40,0 тис. грн.

За бюджетні кошти здійснено придбання обладнання і предметів довгострокового користування4625,6 тис. грн (взято на облік меблі подаровані Плющівському ЗДО на суму 9,3 тис. грн; взято на облік системний блок придбаний для Новоєгорівського ТО на виконання угоди про соціальне партнерство в сумі 7,8 тис. грн; взято на облік мобільну сцену надану програмою DOBRE в рамках реалізації проєкту будівництва ярмарково-фестивальної площі трансформера «Ярмаркова» на суму 742,0 тис. грн; взято на облік передані у комунальну власність міської ради автотранспортні засоби, обладнання та меблі на суму 52,8 тис. грн; придбано електричний лічильник на суму 13,8 тис. грн для приміщення колишнього МНВК; поповнено бібліотечний фонд шкільних бібліотек на суму 22,0 тис. грн; взято на облік подарований телевізор на суму 15,5 тис. грн для ; взято на облік меблі на суму 15,1 тис. грн; придбано котел газовий на суму 8,4 тис. грн для дитячого будинку сімейного типу; придбано обладнання для їдалень на суму 735,9 тис. грн; придбано котли для Явкинської та Новопавлівської ЗОШ на суму 87,8 тис. грн; придбано човен на суму 23,0 тис. грн для Елінгу; придбано кондиціонер для Новоєгорівського СБК на суму 19,9 тис. грн; музичну апаратуру для Добренського СБК на суму 16,2 тис. грн; бігову доріжку для міського Будинку культури на суму 67,0 тис. грн; взято на облік подарований принтер для Добренського СБК на суму 6,0 тис. грн; придбано проєктор у Баштанський музей – 12,0 тис. грн; придбано ноутбук для централізованої бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту на суму 13,9 тис. грн; шкільні меблі для початкових класів – 327,8 тис. грн; припливно-витяжної системи вентиляції з рекуперацією тепла для гімназії − 48,0 тис. грн, музичну апаратуру для Баштанського ОЗ ЗСО №1 – 57,4 тис. грн, придбано для Баштанського ОЗ ЗСО №1 ноутбук, проєктор на суму 39,6 тис. грн та інтерактивну дошку на суму 23,0 тис. грн, придбано для Новоєгорівської ЗОШ проєктор та ноутбук на суму 24,3 тис. грн, ін.).

Видатки з капітального будівництва (придбання) інших об’єктів складають 132,7 тис. грн, в тому числі проведено експертизу проектно-кошторисної документації будівництва водовідведення вул. Квітнева м. Баштанка на суму 15,4 тис. грн та взято на облік переданий у комунальну власність адміністративно-виробничий комплекс на суму 72,3 тис. грн, приміщення Христофорівського СТОВ на суму 45,0 тис. грн.

Видатки на капітальний ремонт інших об’єктів проведено на суму 4215,8 тис. грн, зокрема профінансовано капітальні ремонти приміщення Явкинського сільського культурного центру дозвілля на суму 26,9 тис. грн, Пагорба Слави с. Явкине на суму 122,7 тис. грн, закладу дошкільної освіти №9 «Малятко» на суму 267,8 тис. грн, існуючої системи вузлів газопостачання закладів освіти на суму 607,7 тис. грн (Явкинська ЗОШ – 35,1 тис. грн, Баштанська гімназія – 20,8 тис. грн, Пісківська філія – 21,7 тис. грн, Плющівська ЗОШ – 21,8 тис. грн, ЗДО «Дюймовочка» − 251,2 тис. грн, Баштанський опорний заклад ЗСО №2 − 253,1 тис. грн, Баштанський опорний заклад ЗСО №1 − 4,0 тис. грн), капітальний ремонт Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти №1 (виготовлення проєктно-кошторисної документації) на суму 20,0 тис. грн, капітальний ремонт приміщення комунальної установи «Баштанський міський інклюзивно-ресурсний центр Баштанської міської ради Баштанського району Миколаївської області» по вул.1-го Травня, 14-А, м. Баштанка Миколаївської області на суму 662,6 тис. грн, капітальний ремонт автодороги по вулиці Ювілейна від будинку №3 до виїзду на об’їздну дорогу Н-11 в м. Баштанка Миколаївської області (коригування) в сумі 1959,3 тис. грн, капітальний ремонт, під’їзд до Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Баштанської міської ради Баштанського району Миколаївської області в сумі 548,8 тис. грн.

Реконструкція та реставрація інших об’єктів766,9 тис. грн, у тому числі здійснено реконструкцію закладу дошкільної освіти №9 «Малятко» з впровадженням сонячної системи підігріву води по вул. Шевченка, 4 с. Новоіванівка, Баштанського району Миколаївської області на суму 737,8 тис. грн; реконструкцію закладу дошкільної освіти «Ягідка» (експертиза проектно-кошторисної документації ) на суму 29,1 тис. грн.

Крім того, проведено роботи по обслуговуванню, поточному ремонту, відновленню мереж зовнішнього освітлення – 986,0 тис. грн, поточні ремонти закладів соціально-культурної сфери – близько 1,0 млн грн, тощо.

Окремо слід відзначити у громаді впровадження Бюджету участі – що є демократичним важелем, який не тільки надає можливість кожному жителю громади брати участь у розподілі коштів міського бюджету через створення проєктів для покращення своєї території та /або голосування за них, поступово вирішуючи проблему самоідентифікації в громаді. На 2020 рік програма Бюджету участі Баштанської міської ради склала 768,239 тис. грн. Проєкти, що попали в програму фінансування, стосуються рівнозначно як центру громади, так і сільських населених пунктів, реалізація яких розпочалася у 2020 році та буде продовжено у 2021 році:

  1. 1. «Зробити місто кращим можеш саме ти!» − 69,998 тис. грн,
  2. «Освітлення переїзду між вулицями Грушевського та Шевченка в селі Явкине» − 69,999 тис. грн,
  3. «ДД – добрі дії для дітей: доукомплектування дитячого майданчика на території мікрорайону «Зоря Інгулу»» − 70,0 тис. грн,
  4. «Пам’ять, яка має жити вічно» с. Новоєгорівка – 70,0 тис. грн,
  5. «Кабінет сучасної географії у Новоєгорівській ЗОШ» – 69,983 тис. грн,
  6. «Гімназійна їдальня – зона комфорту дітей» − 69,931 тис. грн,
  7. «Гармонія в с. Добре» − 69,905 тис. грн,
  8. «Міський культурний центр – територія спорту та здорового життя» − 69,999 тис. грн,
  9. «Підвищення енергоефективності в Баштанському МБК» − 70,0 тис. грн,
  10. «Сучасний кабінет історії» Баштанський ОЗЗСО №1 − 69,778 тис. грн,
  11. «Спортивний майданчик дворових тренажерів у парку «Весняний» с. Христофорівка – 68,646 тис. грн.

Робота міської влади спрямована на забезпечення стабілізації надходжень до бюджету, створення умов для розвитку економіки та соціального захисту громадян.

Поряд з цим, на жаль, протягом останніх років бюджети розвитку покриваються за рахунок обов’язкових платежів, які збираються з платників. Тому слід ретельно проаналізувати можливість отримання додаткових надходжень до бюджету. Разом з тим, без реалізації проєктів, які сприятимуть розвитку економіки громади, говорити про «видатки розвитку» в подальшому буде тяжко. Отже, в першу чергу розглядаються видатки, які принесуть у майбутньому додаткові надходження до бюджету та сприятимуть підвищенню інвестиційної привабливості території.

Виконавчим комітетом міської ради вже виготовлено містобудівну документацію м. Баштанка та с. Добре, що є підготовчим етапом для залучення інвесторів та підвищення економічної активності на своїй території, будівництва Промислово-індустріального парку, а також побудови якісних суспільних відносин у громаді. Наступним кроком є проведення нормативної грошової оцінки землі у поточному році, кошти на яку вже передбачено у бюджеті 2021 року, що дасть можливість виконати вимоги чинного законодавства та отримати додаткові надходження вже в наступному бюджетному році. На сьогодні питання захисту прав власників землі, раціональне використання земель сільськогосподарського призначення, сплата земельного податку, наповнення бюджету є актуальним, тому питання проведення аудиту земель є також одним з пріоритетних та важливих. Це надасть нам можливість вивести з тіні землі, які роками використовуються без законного оформлення. Аудит земель сприятиме наповненню місцевих бюджетів та розвитку сільських територій.

Крім того, є ряд питань, які потребують планомірної та системної роботи щодо забезпечення щомісячного виконання міського бюджету, серед яких:

  • забезпеченість стовідсоткових розрахунків суб’єктами господарювання з громадянами за взяті в них оренду земельні паї та перерахування податку на доходи фізичних осіб;
  • виявлення причин зниження надходжень до бюджету порівняно з відповідним періодом минулого року по кожному платнику та вжиття відповідних заходів;
  • робота з одноосібниками щодо декларування доходів, отриманих у 2020 році;
  • організація роботи щодо контролю за діяльністю суб’єктів господарювання, які здійснюють виплату та оподаткування зарплати та інших доходів громадян з порушенням вимог законодавства з праці та податкового законодавства;
  • виявлення та руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки у готівковій формі;
  • передача земельних ділянок в оренду шляхом проведення аукціонів щодо передачі права оренди на вільні земельні ділянки, ін.

Тобто усім учасникам бюджетного процесу є над чим працювати, визначаючи шляхи залучення до бюджету незадіяних у минулому році додаткових фінансових ресурсів, з метою надання якісних бюджетних послуг населенню.

Шановні жителі громади, суб’єкти підприємницької діяльності, закликаю вас до співпраці, адже тільки разом можемо досягти кращих результатів розвитку нашої територіальної громади. Ми всі маємо зрозуміти, що повнота сплати податків відображається на якості нашого повсякденного життя, адже саме сплата податків гарантує вчасне та якісне обслуговування інфраструктури, виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери та ін. Тому віримо та сподіваємося на прозоре ведення бізнесу та чесну сплату податків.

На виконання статті 28 Бюджетного кодексу України Баштанська міська рада представляє звіт про виконання міського бюджету за 2020 рік (додається).

Об’ява: Публічне представлення звіту про виконання міського бюджету за 2020 рік за доходами, видатками відбудеться 12 березня 2021 року о 10 год. в залі засідань міської ради (інформація щодо виконання міського бюджету за 2020 рік розміщено на офіційному веб-сайті міської ради: https://bashtanskaotg.gov.ua.

0 коментарів

Оцініть нормативно-правовий акт в цілому

0 коментарів
2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше