Нарада педагогів Баштанської громади «Організація інклюзивного навчання в закладі освіти»
Із початку нового навчального 2019-2020 року у закладах загальної середньої освіти Баштанської територіальної громади 9 дітей почали своє навчання за інклюзивною формою. З метою належної організації процесу навчання та забезпечення рівня розвитку дітей, 5 вересня 2019 року на базі Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ст. №1 відбулася виробнича нарада для заступників директора із навчально-виховної роботи, асистентів учителя, практичних психологів та соціальних педагогів 5 закладів, у яких є на даний час та планується навчання дітей за інклюзивною формою. Роботу було організовано методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради із питань порядку організації інклюзивного навчання. Методист психологічної служби Лещенко І.Б. докладно ознайомила присутніх із вимогами до оформлення документів, написання наказів, клопотань, особливостями визначення розміру ставки та оплати праці учителів, що працюють в інклюзивних класах. Окремо зупинилася на питаннях підвищення кваліфікації асистентів учителя та особливостями їх роботи.
У роботі наради взяли активну участь працівники Баштанського МІРЦ на чолі із його директором Заворотнюк А.В. Антоніна Володимирівна наголосила на затвердженні Положення про групу супроводу дитини із ООП, закцентувала увагу присутніх на необхідності залучення до активної співпраці усіх учасників освітнього процесу, дала слушні рекомендації щодо підвищення мотивації батьків дітей із особливими потребами. Логопед центру Василенко О.О. глибоко проаналізувала роботу команди супроводу у процесі створення програми індивідуального розвитку дитини та індивідуального навчального плану. Олена Олександрівна вдало об’єднала теоретичні засади та практичні вправи, що викликало жваву дискусію та активну роботу учасників.
Практичний психолог Новопавлівської філії І-ІІ с. Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ст. №2, Сорокалєтова Інна Олекесандрівна поділилася досвідом роботи в інклюзивному класі. Результати її роботи вразили присутніх, що стало додатковим стимулом і надалі упроваджувати інклюзивну форму навчання.
Методист психологічної служби Лещенко І.Б.