На головнуКонтакти
Корисна інформація
Документи
Сторонні сервіси
Проекти громади
Відкритий бюджет
Економічний профіль
Структура ОТГ
Підприємства, заклади та установи
Новини
Prozorro
Петиції
Звернення
phone_iphone
Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Combined Shape
keyboard_backspace
Повернутися до списку

Звіт про звернення громадян до баштанської міської ради за 2018 рік

10.06.2019

Інформація

про   підсумки роботи із зверненнями громадян, що

надійшли до  Баштанської міської ради

 у 2018 році

 

Проаналізувавши стан справ щодо виконання Закону України «Про звернення громадян»  виконавчий комітет Баштанської міської ради інформує, що протягом 2018 року виконавчим комітетом, його структурними підрозділами, територіальними органами  здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від  07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

З метою повного інформування населення на офіційному сайті Баштанської міської ради розміщено  графіки особистого та виїзного прийому громадян керівництвом міської ради та графіки роботи „гарячої“ телефонної лінії,  графік роботи «телефону довіри», довідки про підсумки роботи із зверненнями громадян.

Крім того, з метою посилення гласності та прозорості в діяльності місцевих органів влади, підвищення правової освіти серед населення з питань звернень громадян на «Інформаційному стенді» та у вкладці «Баштанка сьогодні»  районної газети «Голос Баштанщини»  оприлюднюються графіки прийому громадян  керівництвом міської ради, розміщуються графіки роботи „гарячої лінії“  та «телефону довіри» у Баштанській міській раді.

Також до Баштанської міської ради можна звернутися за допомогою електронного звернення через офіційний сайт Баштанської міської ради , яке можна надіслати на е-адресу де впроваджено спеціальну форму для оформлення звернення у розділі „Звернення громадян“. Текст електронного звернення автоматично надходитиме до міської ради  та реєструватиметься у загальному відділі, відповідальним  за звернення громадян спеціалістом.

У 2018 році  до міської  ради надійшло  998 звернень громадян.  На особистому прийомі до керівництва міської  ради  звернулося   954  громадян,  надійшло поштою – 16, через органи влади – 21, засобами електронного зв’язку – 4. Всього розглянуто 1085 питань.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою найбільше звернень до Баштанської міської ради (ОТГ) надійшло від жителів міста Баштанка – 587. Від  сільських жителів надійшло – 411 звернень, найбільше звернень було з Новопавлівського – 112, Новосергіївського – 84, Христофорівського – 67, Добренського – 56, Новоєгорівського – 28, Новоіванівського – 23, Пісківського – 22, Явкинського – 13, Плющівського – 6  територіальних органів.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до міської ради,  заяв (клопотань) –  806, скарг – 36, пропозицій (зауважень) – 156.

 

 

За статтю авторів звернень:  чоловіків звернулось – 401, жінок – 597.

За категоріями авторів звернень звернулось:

  • Багатодітних сімей –64;
  • Учасників війни – 39;
  • Дітей війни – 41;
  • Осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни – 2;
  • Учасників бойових дій – 30;
  • Ветеранів праці – 8;
  • Осіб з інвалідністю І групи – 15;
  • Осіб з інвалідністю ІІ групи – 10;
  • Осіб з інвалідністю ІІІ групи – 17;
  • Дітей з інвалідністю з дитинства – 1;
  • Одиноких матерів – 12;
  • Матерів-героїнь – 1;
  • Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 4;
  • Учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 3;
  • Дітей – 13;
  • Учасників АТО -8;
  • Членів сім’ї загиблого – 2;
  • Інших авторів – 728.

 

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що надійшло звернень від:

  • пенсіонерів – 253;
  • пенсіонерів з числа військовослужбовців – 5;
  • робітників – 8;
  • селян – 96;
  • працівників бюджетної сфери – 52;
  • державних службовців – 2;
  • військовослужбовців -27;
  • підприємців – 47;
  • безробітних – 51;
  • учнів, студентів – 3;
  • служителів релігійних організацій – 1;
  • інших категорій – 453.
  •  

Особлива  увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання міської Комплексної програми соціального захисту населення «Турбота» на період до 2021 року було надано:

  • матеріальну допомогу військовослужбовцям, які приймали участь в АТО на сході України в сумі – 98 тис.грн;
  • адресну допомогу особам, які перебувають у складних життєвих обставинах на суму 52,9 тис.грн;
  • матеріальну допомогу на поховання безробітних, незастрахованих осіб – 56,415 тис.грн;
  • адресну допомогу особам з інвалідністю, людям похилого віку (продовольчі пайки) – 58,5 тис.грн;
  • одноразову матеріальну допомогу учасникам бойових дій та сім’ям загиблих та померлих в Афганістані – 17,4 тис.грн;
  • одноразову матеріальну допомогу учасникам бойових дій у роки Великої Вітчизняної війни – в сумі 6660 грн;
  • одноразову матеріальну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5 тис.грн.

 

Мешканці Баштанської міської ради (ОТГ) у своїх зверненнях до керівництва міської ради порушували питання, що  стосуються практично усіх сфер життя  об’єднаної територіальної громади та проблем особистого характеру, зокрема:

  • промислової політики – 1;
  • соціального політики – 223;
  • транспорту і зв’язку – 37;
  • аграрної політики і земельних відносин – 230;
  • економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики – 2;
  • фінансової, податкової політики -2;
  • праці і заробітної плати – 3;
  • охорони здоров’я – 25;
  • комунального господарства – 151;
  • житлової політики – 68;
  • екології та природних ресурсів – 1;
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 62;
  • сімейної і гендерної політики – 31;
  • молоді, фізичної культури і спорту -2;
  • культури та культурної спадщини, туризму – 5;
  • освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 8;
  • інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1;
  • діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 1;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 2;
  • державного будівництва, адміністративно-територіального устрою -1;
  • Інші – 204.

 

 

За результатами розгляду  звернень вирішено позитивно – 617,  по 351 зверненню дано роз’яснення, відмовлено у задоволенні по  10 зверненнях, 20 -звернень, було переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Питанню звернень громадян у Баштанській міській раді приділяється особлива увага.  Це питання розглядається на апаратних нарадах, а також на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

 

 

Начальник загального відділу                                                 Л.ЗМІЄВСЬКА

 

 

2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі
Combined Shape