Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЯШНИКОВИЙ СВІТАНОК" 38556284
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 56101, Миколаївська обл., Баштанський р-н, місто Баштанка, ВУЛИЦЯ
ПРОМИСЛОВА, будинок 4 380985680426
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність - реконструкція складу під олійноекстракційний завод за адресою: вул.Промислова, 4 Б, м. Баштанка, Миколаївська обл. Контактні дані суб’єкта господарювання: тел.:(067) 511-71-57, e-mail: steblovskiya@ukr.net.
Технічна альтернатива 1.
Реконструкція складу під олійноекстракційний завод, який буде складатися із комплексу
споруд транспортування сировини та продуктів переробки, очищення, сушіння та зберігання насіння, підготовчого та олійнопресового цеху, цеху екстракції, відділення грануляції лушпиння, складів зберігання готової продукції, вторинних продуктів переробки та їх відвантаження до автомобільного транспорту. Для забезпечення виробництва парою запроектована котельна, яка буде працювати на твердому паливі (лушпинні насіння соняшнику).
Технічна альтернатива 2.
В якості палива для котельні використовується дизельне паливо та розміщення аналогічного обладнанням олійноекстракційного заводу.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Миколаївська обл. Баштанський р-н Баштанка Промислова, 4 Б
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Баштанська міська територіальна громада Миколаївської області
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Миколаївська обл. Баштанський р-н Баштанка вул. Промислова, 4-Б.
Реконструкція складу під олійноекстракційний завод передбачається за адресою:
Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Промислова, 4-Б, на земельній ділянці з кадастровим номером 4820610100:04:051:0016 площею 0,9831 га, що перебуває у власності підприємства, та на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 4820610100:04:051:0019 площею 1,000 га.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Миколаївська обл. Баштанський р-н Баштанка .
Не розглядається, так як передбачається реконструкція діючого об’єкту, місце провадження
планованої діяльності знаходиться на визначених земельних ділянках.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Планована діяльність спрямована на розвиток підприємства, ефективне та раціональне
використання виробничих потужностей. Реалізація планованої діяльності забезпечить
виробництво якісної рослинної олії для потреб населення, створення нових робочих місць, а також збільшення надходжень коштів у місцевий та обласний бюджети (податки) та інвестиції в місцеву економіку.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планована діяльність - реконструкція складу під олійноекстракційний завод за адресою: вул. Промислова, 4 Б, м. Баштанка, Миколаївська обл. Продуктивність підприємства по переробці насіння соняшнику - 1000 т/добу, насінням ріпаку - 850 т/добу, насінням сої - 700 т/добу. Планований обсяг виробництва рослинної олії становить 438,2 т /добу (соняшникова олія). До виробництва планується олія, отримана методом пресування та екстракції. При виробництві рослинної олії передбачено: - приймання насіння (станція розвантаження автомобілів), очищення (робоча башта очищення насіння), сушіння (відділення сушіння насіння), зберігання насіння олійних культур (ємкісний склад насіння олійних культур) та подача сировини на виробництво; - виробництво рослинної олії методом пресування, очистка пресової олії (підготовче відділення та олійнопресовий цех) та подача її на зберігання та відвантаження (резервуарний парк олії та пункт наливу олії до автотранспорту); - отримання лушпиння при обрушення лушпиння та подача його на грануляцію і частково до котельні, як палива (підготовче відділення, відділення грануляції, склади лушпиння); - отримання макухи після пресування та подача її на екстракцію, подальша подача шроту на грануляцію та зберігання (цех екстракції, склад шроту); -
виробництво рослинної олії методом екстракції, очищення екстракційної олії (цех екстракції) та подача її на зберігання та відвантаження (резервуарний парк олії). Технологічні рішення забезпечують безперебійну роботу та підвищення рівня екологічної безпеки виробництва, яке підтримують повністю керовані конвеєрні процеси, керуючи і відстежуючи кожен продукт або партію в усіх виробничих приміщеннях з одночасним контролем якості кінцевої продукції. Режим роботи підприємства прийнятий 2-х змінний з 12-ти годинною робочою зміною, 330 робочих днів на рік.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства
України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище: - дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних обмежень згідно з діючими нормативними документами; - дотримання розмірів нормативної санітарно-захисної зони відповідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96)», затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 р. № 173; - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» тощо. - організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод. - дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; - дотримуватись нормативів ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»; - захист ґрунту та водних об’єктів від забруднення
щодо технічної альтернативи 2.
Для технічної альтернативи 2, екологічні та інші обмеження планованої діяльності
співпадають з технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання режиму господарської діяльності в межах відведених земельних ділянок,
виключення перевищення допустимих рівнів негативних впливів на межі найближчої житлової забудови.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Інженерна підготовка території включає планування території, майданчиків, будівництво
інженерних мереж, влаштування під’їзних доріг і шляхів до об’єкту реконструкції. Проектні
рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Проведення екологічних та будь-яких інших досліджень виконуватиметься у необхідному
обсязі відповідно до діючого законодавства України, з метою забезпечення раціонального
використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядалась.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів: повітряне середовище – під час реконструкції: короткочасний незначний вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при земляних роботах, роботі техніки, здійснення зварювальних та фарбувальних робіт; під час експлуатації: допустимий вплив, викиди забруднюючих речовин при роботі технологічного обладнання олійноекстракційного заводу. водне середовище – під час реконструкції та експлуатації: утворення виробничих, господарсько-побутових та дощових стоків. шумове забруднення – під час реконструкції: короткочасний незначний вплив за рахунок шумового навантаження при проведенні будівельних робіт; під час експлуатації: допустимий вплив, шумове навантаження при роботі технологічного обладнання олійноекстракційного заводу. рослинний та тваринний світ, природно-заповідний фонд – вплив локальний, об’єкти природно-заповідного фонду відсутні; цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні. клімат і мікроклімат
– допустимий вплив, планованою діяльність не передбачені значні виділення теплоти, вологи. геологічне середовище, ґрунти - під час реконструкції: потенційний вплив планової діяльності на ґрунти тимчасовий під час земляних робіт, після виконання будівельно-монтажних робіт передбачається його відновлення, вплив визначається як прийнятний; при експлуатації: при дотриманні всіх технологічних процесів та умов експлуатація об’єкту не буде мати негативний вплив на стан ґрунтового середовища; погіршення фізико-механічних властивостей ґрунтів в процесі експлуатації не відбудеться. управління відходами: утворення відходів внаслідок реконструкції та експлуатації об’єкту. Утворені відходи будуть передаватися суб’єктам управління відходами. навколишнє соціальне середовище – носить позитивний аспект, оскільки спрямована на розвиток підприємства, ефективне та раціональне використання виробничих потужностей. Реалізація планованої діяльності забезпечить виробництво якісної рослинної олії для потреб населення, створення нових робочих місць, а також збільшення надходжень коштів у місцевий та обласний бюджети (податки) та інвестиції в місцеву економіку. навколишнє техногенне середовище – відсутній негативний вплив на промислові, житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні
обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядалась.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
8 Харчову промисловість Харчову промисловість: виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника); пакування та консервування тваринних і рослинних продуктів у обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво молочних продуктів в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво пива та солоду в обсязі понад 50 тонн на добу; виробництво кондитерських виробів та патоки в обсязі понад 20 тонн на добу; виробництво крохмалю; підприємства з переробки риби і риб’ячого жиру; бійні продуктивністю понад 10 тонн на добу; цукрові заводи;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля, приймається у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
- підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
- проведення громадського обговорення планованої діяльності;
- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, щовраховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Органами Державної інспекції архітектури та містобудування України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Висновок з оцінки впливу на довкілля (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської обласної військової адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації ,54029, м. Миколаїв, пр. Центральний, 16, ecolog@mk.gov.ua, +38 0512 46-04-27, Начальник
відділу оцінки впливу на довкілля Попкова Діана Миколаївна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}